Projecció de l’òpera «Il Viaggio a Reims», de Rossini
Dll, 31 de gener a Aula Magna a les 17:30 h.

Es projectarà l’òpera de Rossini Il Viaggio a Reims en la versió que va oferir el Gran teatre del Liceu l’any 2003 íntegrament. La projecció anirà acompanyada dels subtítols del text en català. Abans, i per a qui vulgui, es farà en la mateixa sala un comentari d’introducció a l’obra a càrrec de Joan Manel Barceló.

Es pot assistir a les dues parts (comentari i projecció) o a una sola, amb la mateixa inscripció.

La versió que es veurà va ser protagonitzada per Jesús López Cobos, a la direcció musical; els solistes principals: Maria Bayo, Josep Bros, Kenneth Tarver, Mariola Cantarero, Nicola Ulivieri, entre d'altres i Sergi Belbel, com a director d'escena.

INSCRIPCIÓ: gratuïta amb inscripció prèvia aquí

HO ORGANITZA: Amics de l'Òpera de Girona

HI COL·LABORA: Casa de Cultura de Girona

DURADA: presentació de 25 minuts i projecció de 164 minut (amb una pausa inclosa de 10 minuts). Hora prevista de finalització: 21 h