Inauguració de l'exposició "Quan els arbres deixaren anar la nit" d'Àlex Nogué
Dm, 18 de gener a Sales d'exposicions - PB a les 19:00 h.

A partir de l'obra guanyadora de la IX Biennal d'art del 2017, "Boix", Àlex Nogué presenta un nou treball derivat d'aquella proposta.

“Quan els arbres deixaren anar la nit” fa referència a un moment singular de canvi, amb una inevitable al·lusió als temps presents i al mateix temps estableix un paral·lelisme amb el procés de creació artística.

L'acte d'inauguració de la mostra tindrà lloc a la sala d'exposicions amb la presència de l'artista.

DIA: dimarts 18 de gener de 2022

HORA: 19 h

LLOC: Sala d'exposicions (Planta baixa)