Comentari del llibre «Dinàmica històrica» de Peter Turchin, amb Max Pérez
Dm, 07 de juny a Aula A a les 19:00 h.

És possible crear un model científic de les civilitzacions? Turchin n’ha plantejat un, amb el qual, a partir d’una barreja de teoria biològica, sociològica i matemàtica, pretén poder explicar per què els imperis naixen i s’ensorren intermitentment al llarg de la història. A més, Turchin veu possible predir lleugerament el futur d’aquests imperis. A aquesta nova disciplina, que pretén convertir la història en una ciència, l’anomena «cliodinàmica».

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Inscripció gratuïta obligatòria aquí