Comentari del llibre «Una metafísica per la llibertat» de Helen Stewart, Alba Padrós
Dm, 24 de maig a Aula Magna a les 19:00 h.

Hi ha tal cosa com la llibertat? A Una Metafísica per la Llibetat Stewart s’enfronta a una de les preguntes fonamentals de la filosofia i hi dona una resposta clara: el futur és obert, hi ha llibertat i allò que ens ho permet concloure no és l’acció humana sinó la vida animal. L’obra d’Stewart destaca per la seva argumentació minuciosa i ens permetrà presentar la manera de fer de la filosofia analítica.

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Inscripció gratuïta obligatòria aquí