Concert de piano amb Nikita Lukinov
Dv, 18 de febrer a Auditori Viader a les 20:00 h.

HAMMERKLAVIER

NIKITA LUKINOV (piano)

Deixeble de l'escola russa de piano, Nikita Lukinov va començar la seva educació musical amb Svetlana Semenkova, exalumne de Dmitry Bashkirov, als sis anys. El primer èxit significatiu de Nikita va ser un Gran Premi al Concurs Internacional de Piano Shostakovich per a la Joventut de 2010 a Moscou. Això el va portar a debutar amb una orquestra simfònica als 11 anys. Recentment, ha estat guanyador del "Grand Prix Crown of Stars" del concurs internacional Music and Stars Awards.

El repertori inclòu peces de Liszt, Prokofiev, Tchaikovsky.

Ho organitza: Associació Cultural Opus Artis

Preu entrada: 10 € / concert
Abonament 4 concerts. 35 €
Reserves de plaça per correu electrònic: opusartiscultura@gmail.com

Les entrades també es podran adquirir el mateix dia del concert, des de mitja hora abans del mateix.
(Aforament limitat, segons normativa COVID vigent)

Més informació: www.hammerklavier.org