Concert de piano amb Leonel Morales
Dj, 27 de gener a Auditori Viader a les 20:00 h.

HAMMERKLAVIER

LEONEL MORALES (piano)

Leonel Morales és professor de la Sommerakademie de Salzburg i de la Universitat Alfonso X el Sabio de Madrid. Artista exclusiu del piano Yangtze (Xina), director artístic i fundador del Concurs Internacional de Piano Maria Herrero (Granada), el Concurs Internacional de Piano de La Rioja (La Rioja) i el Concurs Internacional de Piano del Compositor Espanyol (Madrid).

El repertori inclou obres de Beethoven i Brahms.

Ho organitza: Associació Cultural Opus Artis

Preu entrada: 10 € / concert
Abonament 4 concerts. 35 €
Reserves de plaça per correu electrònic: opusartiscultura@gmail.com
Les entrades també es podran adquirir el mateix dia del concert, des de mitja hora abans del mateix.
(Aforament limitat, segons normativa COVID)

Més informació: www.hammerklavier.org