Lliurament de premis del XXVII Concurs artístic i literari dels Amics de la UNESCO de Girona
Dv, 27 de maig a Aula Magna a les 18:00 h.

Acte acadèmic de lliurament de premis del XXVII Concurs artístic i literari amb el tema: «Ciutats i comunitats sostenibles (ODS 11, Agenda 2030)». El concurs contempla  8  modalitats: article inèdit, auca, carta escrita a mà, dibuix, ex-libris, fotografia, narració i postal. Va adreçat a un públic molt ampli, des de mainada d'educació infantil a majors de 30 anys.