Conferència «Les big tech i l’educació. La problemàtica dels drets digitals i les solucions de Xnet», amb Cecilia Bayo
Dc, 26 d'octubre a Aula Magna a les 19:00 h.

Des de l’any 2010, les infraestructures digitals de l’educació pública catalana estan essent progressivament servides per una big tech (gegant tecnològic). Aquesta dinàmica de la política educativa té derives serioses que afecten, entre altres qüestions, els drets digitals i l’educació de qualitat de l’alumnat. En aquesta xerrada repassarem les implicacions del desembarcament massiu de les big tech a les aules i algunes de les solucions possibles a aquesta problemàtica.

Cecília Bayo (Xnet)

Cecilia Bayo és responsable de la unitat d’educació de Xnet. Llicenciada en humanitats i Màster en història i en formació del professorat de secundària, gran part de la seva trajectòria professional ha estat centrada en la comunicació dins l’àmbit editorial.

Ho dirigeix: Bel Bosck i Bagué

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona