Exposició Inund'art primer i segon pis (escoles d'art)
Sales d'exposicions - P1 a les 11:00 els dies 04 de juny
Sales d'exposicions - P1 a les 10:00 els dies 07, 08, 09, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 22 de juny
Sales d'exposicions - P2 a les 10:00 els dies 23 de juny

Aquest any, la XVII edició del Festival inund'art tindrà lloc el cap de setmana del 3 al 5 de juny, amb intstal·lacions, performances i recorreguts sensitius a diferents espais de la ciutat de Girona.

Les exposicions d'arts visuals que es mostren a la Casa de Cultura de la Diputació de Girona es divideixen en dos períodes: del 3 al 23 de juny tindran lloc a la primera i segona planta les mostres d'art de les escoles d'art i instituts de batxilerat artístic que exposen els seus treballs. I del 5 al 30 de juliol, a la planta baixa es mostrarà la selecció d'arts visuals d'enguany.

Exposició col·lectiva d’estudiants d’art i disseny

P1_Primera planta:

ARRELS I TEULADES: Mostra de l'Institut Jaume Vicens Vives. S'exposen els treballs dels alumnes que han treballat amb les artistes en residència Queralt Armengol, Azucena Momo i Clara Centenera.

IDIORÍTMIA: PARÀMETRES D'UNA DISTÀNCIA. Mostra de l'Institut Santa Eugènia. S'exposen els treballs que els alumnes han fet amb l'artista Laura Bergillos.

P2_ Segona planta:

L’exposició mostra els treballs de diferents graus i assignatures de l'Escola d'Art i Superior de Disseny d'Olot. El CFAS de 1r  il.lustració i de 1r gràfica publicitària amb Rosa Aguiló i Gemma Reixach presenten “Desplegable tipogràfic”, un recull de documentació gràfica, cal·ligrames i poesia visual, on s’utilitza la tipografia com a recurs expressiu. El CFAS de 1r i 2on de fotografia amb Roger Serrat-Calvó Calm presenten el projecte “Una imatge i mil paraules” basat en la vuitena edició del MOT, partint de la idea que quan agafem un llibre, a mesura que avancem en la narració, en els diàlegs i en els silencis que es creen, la paraula també es transforma en imatges. I aquest procés és, literalment, el que han fet una vintena d’alumnes submergint-se en els textos dels autors del MOT, que porta per títol “Al Camp”, i traslladant-los al paisatge fotogràfic i sonor.

Taller de dibuix de model viu. L’ Escola Municipal d'Art de l'Ajuntament de Girona) presenta els treballs que han realitzat durant el curs amb l’artista Manel Bayo que els ha fet de professor. Són dibuixos que han fet al natural amb «model viu». Han après a treballar postures de curta durada, descobrir l’estructura del cos humà i el seu moviment, desenvolupar la sensibilitat i la intimitat que es transmet al dibuix.

Institut Santiago Sobrequés. S'exposen els treballs dels alumnes de 1r d'ESO. És una instal·lació que es diu Mirada, acció de mirar i que han fet amb les professores Ohiane Inchaustegui i Montse Miquel.

La mirada ha estat protagonista en aquest temps de pandèmia, en el qual hem anat amb mitja cara tapada i la part més visible han sigut els ulls. La mirada cap als nostres companys nous, un centre nou, professors nous, maneres de fer noves. La nostra mirada única, que ens diferencia de la resta, així com la mirada col·lectiva que anem construint entre totes i tots.

HO ORGANITZA: Associació Inund'art

LLOC: Sales d'exposició 1r i 2n Pis i Fundació Fita

INAGURACIÓ: divendres 3 de juny a les 19 h

DIES: del 3 al 23 de juny.

HORARI: de dilluns a divendres de 10 a 20h

HORARI ESPECIAL FESTIVAL: Dissabte 4 de juny d' 11 a 20 h.