Exposició Inund'art primer i segon pis (escoles d'art)
Sales d'exposicions - P1 a les 10:00 els dies 03, 06, 07, 08, 09, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 22, 23 de juny

Aquest any, la XVII edició del Festival inund'art tindrà lloc el cap de setmana del 3 al 5 de juny, amb intstal·lacions, performances i recorreguts sensitius a diferents espais de la ciutat de Girona.

Les exposicions d'arts visuals que es mostren a la Casa de Cultura de la Diputació de Girona es divideixen en dos períodes: del 3 al 23 de juny tindran lloc a la primera i segona planta les mostres d'art de les escoles d'art i instituts de batxilerat artístic que exposen els seus treballs. I del 5 al 30 de juliol, a la planta baixa es mostrarà la selecció d'arts visuals d'enguany.

P1_Primera planta:

ARRELS I TEULADES: Mostra de l'Institut Jaume Vicens Vives. S'exposen els treballs dels alumnes que han treballat amb les artistes en residència Queralt Armengol, Azucena Momo i Clara Centenera.

IDIORÍTMIA: PARÀMETRES D'UNA DISTÀNCIA. Mostra de l'Institut Santa Eugènia. S'exposen els treballs que els alumnes han fet amb l'artista Laura Bergillos.

Institut Santiago Sobrequés. S'exposen els treballs dels alumnes de batxillerat artístic.

P2_ Segona planta i Fundació Fita:

Mostra de l'Escola d'Art i Superior de Disseny d'Olot. Exposen els treballs de diferents graus i assignatures de l'Escola d'Art d'Olot, el CFAS Escultura Aplicada a l'espectacle, CFAS motlles i reproduccions escultòriuqes i el CFAS en fotografia, així com els treballs d'Ensenyaments Artístics Superiors de Disseny, CFAS de Models 3D, motlles i Art Toys i CFAS Gràfica Publicitària i Il·lustració.

Mostra de l'Escola Municipal d'Art de l'Ajuntament de Girona. L'EMA presenta els treballs que han realitzat durant e curs.

HO ORGANITZA: Associació Inund'art

LLOC: Sales d'exposició 1r i 2n Pis i Fundació Fita

INAGURACIÓ: divendres 3 de juny a les 19 h

DIES: del 3 al 23 de juny.

HORARI: de dilluns a divendres de 10 a 20h

HORARI ESPECIAL FESTIVAL: Dissabte 4 de juny d' 11 a 20 h.