Estiu&Jazz - Raquel Herreros
Dg, 24 de juliol a Auditori Viader a les 19:00 h.

Raquel Herreros (veu i composicions), Dani Ferruz (piano), Alfredo Giménez (baix elèctric) i Adrià Claramunt ( bateria)

Raquel Herreros presenta el seu treball debut, Sota l’escorça (2021), basat en poemes de Màrius Torres. El que va començar com unes composicions a classe va derivar en el projecte final de carrera i, finalment, en el seu primer disc. El concert es presenta com un viatge en què el públic s’endinsarà en l’imaginari del poeta, a través de les composicions de l’artista, navegant entre el jazz i el pop, i amb tocs de so mediterrani o  d’arrel.

Inscripció gratuïta obligatòria

Ho organitza: Girona Artelieri Casa de Cultura