Conferència «Crèixer a través de les pors», amb Bernard Rouch
Dv, 20 de maig a Aula Magna a les 18:30 h.

Els nostres dies sovint estan plens d’inquietuds i d’angoixa. Per ajudar-nos a sortir d’aquest estat i trobar un benestar més gran, en Bernard ens guiarà, mit- jançant meditacions i exercicis pràctics, a descobrir què ens impedeix viure la vida des de l’alegria del present i poder reconèixer quina és la causa que provoca aquesta paràlisi en el nostre camí de vida, per poder alliberar-nos de comportaments antics, que potser ja no necessitem per viure amb llibertat les nostres vides. “Les pors condicionen el nostre futur i ens impedeixen viure el present, ens lliguen a velles ma- neres de ser que ja no es corresponen amb el que som avui”.  La pau interior és la via per retrobar el nostre camí i harmonia amb un mateix i amb els altres. A la conferència i al taller, podem aprendre com trobar l’energia per afrontar amb serenitat els moments ardus de la vida. Com sempre, a la segona part de la conferència, podrem experimentar en nosaltres mateixos aquesta unió sagrada, amb els exercicis i les meditacions que ens proposa Bernard Rouch.