Presentació del llibre «No facis plans», de Carme Ferrando
Dv, 03 de juny a Aula B a les 19:00 h.

Una trucada inesperada capgira la vida de la Teresa, una dona que s’acosta a la cinquantena i que ha deixat que la vida la superi. Aquesta trucada serà el catalitzador d’un canvi necessari en la seva vida que afrontarà amb l’ajut de la seva cosina Laura. Amb No facis plans, els homes de la meva vida, Carme Ferrando reconstrueix la historia de moltes dones, víctimes de les decisions que no han pogut prendre en pro del patriarcat, en pro dels homes de les seves vides.

Organitza: Edicions Forment