Hora del conte «Contes d’aquí, d’allà i de més enllà», amb Alma i la mar de contes
Dll, 13 de juny a Sala de lectura a les 17:30 h.

L'Alma explicarà tres contes arribats de diferents parts del món. El primer "En Pisculitus i la rata de biblioteca", succeeix en un poble proper on hi ha una biblioteca abandonada i un gat molt espavilat. El conte "El nen que no tenia sort", ens trasllada a Turquia per conèixer un nen que vol trobar un Savi que l'ajudi a deixar enrere la mala sort. I el tercer conte "Les bèsties vergonyoses", ens fa viatjar a l'Àfrica per conèixer uns animals molt grans i sorprenents.

Adreçat a: famílies i infants a partir de 3 a 11 anys

Ho organitza: Biblioteques de Girona