Instal·lació floral «El vent del canvi»
Altres espais a les 11:00 els dies 07, 08, 14 de maig
Altres espais a les 10:00 els dies 09, 10, 11, 12, 13 de maig

GIRONA TEMPS DE FLORS 2022

Veles e vents han mos desigs complir

Dins cada cos hi ha un jardí. Un jardí poblat de flors, plantes i herbes que creixen i creixen i arrelen profundament en el nostre interior. Algunes d’aquestes flors són oloroses i de molts colors i d’altres són punxants o verinoses, fins i tot, alguna vegada es veuen amenaçades per la malura.

Tota aquesta flora necessita aliments per poder créixer i fer-se forta i olorosa: la paraula que li aporta idees que nodreixen el pensament, l’amistat i l’amor que escalfen el cor i fan florir les poncelles i les sensacions del nostre entorn que posen a prova la resistència del jardí.

A més de tot això, l’entorn que envolta el jardí no el triem nosaltres. Les circumstàncies amb les que aquest jardí es pot trobar, com la sequera o la pluja torrencial, són alienes a la nostra voluntat de millora i creixement. Ara bé, amb esforç i acarant la situació amb resistència aquest jardí pot tornar a florir més frondós que mai. No deixeu mai d’alimentar aquest jardí amb els millors nutrients.

El vent, és un impuls que ens empeny al canvi i per això el recollim amb els nostres molinets. Per afavorir aquest canvi, cal que tinguem aquests molinets ben resistents i ben guarnits per poder rebre i amplificar, si convé, la més lleugera brisa per fer allò que desitgem i saber-nos adaptar si bufa amb massa força.

Per sort la FANJAC ens acompanya a fer créixer aquest jardí interior i a crear un entorn més amable i proper que miri cap a un futur millor.

Així és com hem preparat aquest jardí metafòric que oferim als visitants.  Un jardí ben olorós i farcit amb molins del canvi de totes mides i colors que podeu impulsar si bufeu ben fort amb l’esperança que tots els desitjos es puguin complir.

Ho organitza: Associació de nens i nenes amb altes capacitats ( FANJAC )

Acreditacions:

• Responsable: Joan Vicenç Murillo