Concert amb Rosella Rezzolla i Massimo Agostinelli & Andrea Zampini
Dj, 14 de juliol a Auditori Viader a les 20:00 h.

«Música i danses de Llatinoamèrica i Espanya»

Les peces que escoltarem formen part d'una recerca musical que va començar fa més de vint anys per diversos guitarristes italians, tots profundament enamorats de la tradició musical espanyola i llatinoamericana.

Es van reelaborar una sèrie d'àries i danses tradicionals pròpies dels països d'Amèrica Llatina i Espanya, inconfusibles per la seva autenticitat i senzillesa.

Les cançons que presenten aquest vespre representen la síntesi d'un profund treball d'arranjament que han fet els artistes al llarg del temps per a dues guitarres, que ha portat a la definició d'un programa titulat «Música i danses de Llatinoamèrica i Espanya».

GASPAR SANZ (1640-1710)

1. Passacalle de la cavalleria de Napoles

2. Espanoletas

3. Gallarda y Villano