Estiu&Jazz - Motis - Bandera Duo
Dg, 10 de juliol a Auditori Viader a les 19:00 h.

Belén Bandera (cantant i compositora) i Carla Motis (guitarrista)

La cantant i compositora Belén Bandera i la guitarrista Carla Motis, procedent de les files de la Sant Andreu Jazz Band, es van conèixer cursant els estudis superiors de música al Conservatori del Liceu i ràpidament es van enamorar de la sonoritat de l’altra. Ofereixen en aquesta ocasió una cita inigualable en què l’elegància balla de la mà de la més sofisticada sensibilitat, interpretant alguns dels estàndards del jazz més bells, amb arranjaments originals i molt cuidats, així com amb alguna altra sorpresa.

Inscripció gratuïta recomanada

Ho organitza: Girona Artelier i Casa de Cultura