Estiu&Jazz - JF Trio
Dg, 17 de juliol a Auditori Viader a les 19:00 h.

Jofre Fité (pianista i compositor), Carla González (contrabaix i sintetitzador) i Pau Gurpegui (bateria i pad)

El pianista, teclista i compositor de Manresa Jofre Fité presenta el seu primer treball com a líder, anomenat Dotze, una reflexió a través de la música, la poesia i la il·lustració sobre el pas del temps, d’allò que ens sembla cíclic però que és nou cada vegada que ho vivim. El trio explora sonoritats acústiques i electròniques i una gran diversitat d’estils. Així, els temes passen pel pop, la rumba, l’havanera, el drum’n’bass o fins i tot el punk, però no oblidant mai les arrels del trio: la seva formació jazzística.

JF Trio ha guanyat el concurs organitzat pel Fara Music Festival d’Itàlia. Aquest premi permetrà al grup gravar un segon disc al Tube Recording Studio amb la producció executiva d’EMME Produzioni Musicali i Vailog. L’àlbum es publicarà amb EMME Record Label i tindrà una distribució internacional. A més, el trio tindrà un contracte amb EMME Produzioni Musicali. El grup va tenir l’oportunitat de tocar dins del Fara Music Festival el 28 de juliol gràcies a la convocatòria de mobilitat sorgida d’Acciones para Músicos Noveles, el projecte de col·laboració entre Acción Cultural Española (AC/E) i el Taller de Músics.

Inscripció gratuïta obligatòria

Ho organitza: Girona Artelier i Casa de Cultura