Inauguració de l'exposició Inund'art
Dm, 05 de juliol a Sales d'exposicions - PB a les 19:00 h.

El Festival Inund’art va néixer l’any 2006 com una trobada de joves artistes, una proposta exploratòria que presentava més de vuitanta treballs d’un centenar d’artistes fruit de la col·laboració de diverses entitats. Naixia una mostra d’art multidisciplinari, un espai d’intercanvi, de debat i reflexió entre joves creadors, tècnics culturals, artistes i públic. L’any següent ja es va constituir com a entitat pròpia i rebia el suport de les principals institucions gironines, i des de llavors només ha fet que créixer.

Actualment Inund’art és un festival de referència en l’art contemporani, és una plataforma cultural per a la promoció de la creació, la producció i l’exhibició de propostes artístiques centrada en les arts visuals i arriba a la seva dissetena edició.

HO ORGANITZA: Associació Inund'Art

HORARI: De dimarts a divendres d'11 a 20 h i dissabtes d'11 a 18 h (festius tancat)