Projecció audiovisual "Paisatges de Verdaguer"
Dll, 11 de juliol a Aula A a les 18:30 h.

"Paisatges de Verdaguer" és un audiovisual creat i produït per l'associació Amics de la UNESCO de Girona i consta de quatre apartats: el paisatge fantàstic, el paisatge popular, el paisatge de l'aigua i el paisatge del gran país.
El guió és de Jordi Dalmau i la direcció de Narcís-Jordi Aragó. Les imatges són de Cesc Compte, Francesc Compte, Jordi Dalmau i Jérôme Roy. Les veus són de Narcís-Jordi Aragó, Josep Brugué, Mercè Huerta, Martí Peraferrer i Dolors Reig. La realització i enregistrament de Jérôme Roy i la digitalització de Carlus Camps.

Organitza: Amics Unesco Girona