Mapamundi. Claus de política internacional
Aula B a les 19:30 els dies 03, 10, 17, 24 d'octubre
Aula B a les 19:30 els dies 07, 14, 21, 28 de novembre
Aula B a les 19:30 els dies 12, 19 de desembre

Mapamundi és un curs per entendre com funciona el món actual. Com està el món després de la COVID-19, quins són els nous actors internacionals i com està variant la geopolítica. Des del canvi climàtic fins a la carrera espacial, des dels reptes de la Unió Europea fins als conflictes de l'Orient Mitjà, des de la guerra d'Ucraïna i els canvis geoestratègics que comporta, etc. Analitzem els esdeveniments internacionals per tal que es puguin entendre millor.

Josep Martinoy (Torroella de Montgrí, 1961) és llicenciat en ciències de la informació. Com a periodista ha estat vinculat al diari El Punt Avui, del qual va ser cap de política internacional i sotsdirector; ha estat professor d’anàlisi d’actualitat a l’Escola Superior de Relacions Públiques de la Universitat de Girona, i des de 2007 el curs Mapamundi, de geopolítica, a la Casa de Cultura de Girona.

Dates: Dilluns, del 19 de setembre al 19 de desembre.

* No hi haurà curs el 31 d'octubre i el 5 de desembre.

Sessions: 12

Horari: de 19.30 a 21.00 h