Conferència «Introducció al blockchain i a les finances descentralitzades. Gestió de criptoactius», amb Albert Salvany
Dm, 04 d'octubre a Aula Magna a les 19:30 h.

Primer, es tractarà de les bases per entendre la tecnologia blockchain i de l’impacte que tindran les aplicacions financeres que la utilitzen. I també es parlarà sobre com podem gestionar d’una manera diferent els nostres diners, tot mantenint sempre el control de la gestió.

Albert Salvany: Consultor estratègic en un fons d’inversió. Director d’inversions de finances descentralitzades (DeFi). Consultor en tecnologies per a les finances. Disposa d’una llarga experiència en desenvolupaments tecnològics en l’entorn financer i en les inversions.

Ho coordina: Miquel Roig

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona