Conferència «NFT, més enllà d’art digital», amb Toni Garballo
Dm, 18 d'octubre a Aula Magna a les 19:30 h.

Els NFT, els criptovalors no fungibles, estan empoderant els artistes digitals. Segurament són coneguts per l’impacte que han tingut en el món de l’art, però aquest no és l’únic àmbit que han revolucionat. També obren la possibilitat de posseir un tros d’Internet, però elegir el tros bo depèn de cadascú.

Toni Garballo: Enginyer tècnic superior. Professor d’NFT i metavers, i director d’NFT i metavers en un fons d’inversió.

Ho coordina: Miquel Roig

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona