«El que perden els lladres, ho troben els saurins»
Sales d'exposicions - P2 a les 10:00 els dies 21, 24, 25, 26, 27, 28 d'octubre
Sales d'exposicions - P2 a les 10:00 els dies 02, 03, 04, 07, 08, 09, 10, 11, 14, 15, 16, 17, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 28, 29, 30 de novembre
Sales d'exposicions - P2 a les 10:00 els dies 01, 02 de desembre

Si es pretenen classificar totes les coses del món, es veurà que les categories es confonen sovint. Quina importància té una galleda, una salutació, o un pensament? Quin gust té un àpat, una decepció, o un armari endreçat? Quin sentit té un fil, una muntanya, o un amic?
Com en un mercat de segona, tercera o quarta mà, els gestos i els objectes es
barregen amb precisió amb unes experiències que parlen de les coses catalogades com a realment imprescindibles. Així són els treballs que Sebi Subirós i Ester Baulida presenten a l’exposició el que perden els lladres, ho troben els saurins. En aquest projecte compartit, cada un d’ells en fa la seva proposta. Potser també es podria formular la pregunta de si les coses imprescindibles són universals, però això haurà de ser en una altra ocasió.

HORARI: De dilluns a divendres de 10 a 20 h (festius tancat)

HO ORGANITZA: Fundació Fita