«Paredadors i pedrers, en perill d'extinció. Menorca, paisatge de pedra seca, un Patrimoni Cultural Immaterial de la humanitat amenaçat», d'Anna Lofi
Sales d'exposicions - P1 a les 10:00 els dies 04, 05, 06, 07, 10, 11, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25, 26, 27, 28, 31 d'octubre
Sales d'exposicions - P1 a les 10:00 els dies 02, 03, 04, 07, 08, 09, 10, 11, 14, 15, 16, 17, 18 de novembre

XX Premi Joves Fotògraf(e)s de Catalunya

El projecte el formen una trenta fotografies en color de gran qualitat, que a la manera d’un reportatge posen en valor l’art de la pedra seca i permeten acostar al públic aquesta tècnica ancestral, inscrita l’any 2018 a la Llista Representativa del Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat de la UNESCO.

Anna Lofi (López Figueras) va néixer a Reus el 1993. Es graduada en comunicació audiovisual per la Universitat Rovira i Virgili i postgrau en fotoperiodisme de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha col·laborat amb Televisió de Catalunya fent reportatges per al programa Blog Europa. Alguns dels seus treballs han guanyat premis i beques i s’ha exposat en diferents espais, com el fotoreportatge i videodocumental Hijras, les filles dels Kinnars, que parla sobre el tercer gènere a l’Índia, El fotoreportatge Llàgrimes de sirena, sobre les químiques del Camp de Tarragona, va guanyar el 5è certamen de periodisme Joan Marc Salvat i s’ha exposat al Visa Off Pour l’Image 2021.

HORARIS: de dilluns a divendres de 10 a 20 h (festius tancat)

HO ORGANITZA: INSPAI, Centre de la Imatge de la Diputació de Girona