Conferència «Música i medicina, la salut dels músics... i dels grans compositors de la història», amb Joan Fèlix
Dj, 24 de novembre a Aula Magna a les 19:00 h.

Joan Fèlix (Maó, 1972) és llicenciat en medicina per la Universitat de Barcelona (UB) i postgraduat en medicina de les arts per la FUB-UAB, si bé el seu camp professional actual és el món de la música. És titulat superior en les especialitats de viola, violí i música de cambra pel Conservatori del Liceu de Barcelona; professor titular de viola del Conservatori Isaac Albéniz de Girona; viola solista de la Gio Symphonia, de l’Orquestra de Girona (OdG) i de l’Orquestra Simfònica del Vallès (OSV), i membre de l’Orquestra Nacional d’Andorra. Ha actuat arreu d’Espanya, França i Itàlia amb grups de cambra com l’Ensemble Gaudí, Trio Llevant, Trio Albéniz, Trio Kodaly, Gio Solistes, The Altist Viola Quartet... o fent recitals amb les pianistes Isabel Fèlix i Montse Cases i amb la violinista Tatevik Khachatryan. Va ser membre fundador de l’Orquestra de Cambra Illa de Menorca i director artístic del Festival de Música de Maó (2004-2012).

Ho organitza: El Grup de Recerca d’Anatomia Clínica, Embriologia i Neurociència (NEOMA) de la Universitat de Girona (UdG)