Projecció de l'audiovisual «Escultures amb cor» d'Amics de la Unesco
Dj, 15 de desembre a Aula A a les 18:00 h.

Escultures amb cor és un audiovisual d'Amics de la UNESCO de Girona que ens permet fer un tomb per les comarques gironines a través de les escultures dedicades  als donants de sang. El guió és de Jordi Dalmau i Dolors Reig i la majoria de les imatges també. L'assessorament musical és de Salvador París i la realització de Carlus Camps.

Amb aquest audiovisual l'associació Amics de la UNESCO de Girona aporta un nou element al seu projecte educatiu i ciutadà "Apadrinem escultures" i pretén sensibilitzar entorn la importància de la donació de sang la qual pot ajudar en el moment de les malalties cardiovasculars.