Projecció de la pel·lícula «All Night Long», de Basil Dearden
Dc, 30 de novembre a Aula B a les 19:00 h.

Projecció de la pel·lícula All Night Long de Basil Dearden
Regne Unit, 1962.
Direcció: Basil Dearden

Adaptació lliure del director Basil Dearden de l’obra Otel·lo, de William Shakespeare. Aquesta vegada la trama del clàssic literari en desenvolupa a Londres a ritme de jazz.

La banda del bateria Johnny Cousin necessita que la cantant de jazz Delia Lane formi part del grup perquè els contractin. Però ella va abandonar la carrera per casar-se amb Rex, un gran pianista. Durant la festa d’aniversari de la parella, Cousin intenta posar gelós a Rex per acabar amb el seu matrimoni i recuperar la cantant.

Lloc: Aula B de la Casa de Cultura de Girona

Hora: 19 h

HO ORGANITZA: Casa de Cultura de Girona i Jaume Tauler.

HI COL·LABORA: Museu del Cinema de Girona, col·lecció Tomàs Mallol.