Aproximació de l’òpera: “Manon” de Massenet amb Pol Avinyó
Dc, 29 de març a Aula Magna a les 19:30 h.

Els comentaris estan pensats per a situar als assistents per a gaudir més a fons de l’òpera comentada. Vàlid tant si s’assisteix a una representació com si s’escolta en enregistrament. Ens en parlarà el divulgador musical Pol Avinyó, qui ens comentarà l’autor, l’època, l’argument i la música. També la producció que de l’òpera properament oferirà el Liceu.

ORGANITZA: Amics de l’Òpera de Girona

COL·LABORA: Gran Teatre del Liceu de Barcelona i Diputació - Servei Casa de Cultura

DURADA APROXIMADA: una hora i deu minuts

INSCRIPCIONS, a l’enllaç:  https://forms.gle/gZxT4DTtVvMhF3uW9