Concert «Pau revolta», amb text de Blanca Llum Vidal
Dv, 17 de febrer a Auditori Viader a les 20:00 h.

POESIA I MÚSICA

Pau revolta

Amb text de Blanca Llum Vidal; música i veus de Neus Borrell i Bru Ferri i quartet de corda amb Asia Jiménez, Luis Lax, Nina Sunyer i Carolina Bartumeu

Divendres 17 de febrer

20 h · Auditori Josep Viader

Preestrena del projecte Pau revolta, fruit de la unió del duet de músics Neus Borrell i Bru Ferri amb la poesia de Blanca Llum Vidal i amb la col·laboració d’un quartet de corda format per Asia Jiménez Anton de Vez (violí primer), Luís Lax Rodríguez (violí segon), Nina Sunyer Vidal (viola) i Carolina Bartumeu Rocamora (violoncel)

Amb aquest nou projecte Neus Borrell i Bru Ferri s’allunyen de la seva formació habitual, piano i dues veus, per compondre una obra per a quartet de corda i dues veus, amb una poesia inèdita de Blanca Llum Vidal com a eix vertebrador. La composició resultant, de llarga durada, investiga les sonoritats de les paraules a cavall entre les músiques populars, flamenques, mediterrànies i impressionistes que defineixen l’estil del duet.

Text: Blanca Llum Vidal

Música: Neus Borrell i Bru Ferri

Arranjaments: Bru Ferri

Veus: Bru Ferri i Neus Borrell

Quartet: Asia Jiménez Anton de Vez (violí primer), Luís Lax Rodríguez (violí segon), Nina Sunyer Vidal (viola) i Carolina Bartumeu Rocamora (violoncel)

Ho roganitza: Casa de Cultura de la Diputació de Girona

Inscripció: gratuïta recomanada

Us recomanem fer la inscripció prèvia per qüestións d’aforament i per mantenir-vos informats en el cas que l’acte es posposi o s’anul·li.