Mostra i combat de glosa
Ds, 25 de febrer a Pati a les 12:00 h.

GLOSA

Vermut glosat: mostra i combat de glosa

Coordinat per Cor de Carxofa, Associació de Foment del Glosat i el Foment de Girona.

Dissabte 25 de febrer

12.00 h · Pati

La glosa o cançó improvisada és un gènere poètic que consisteix a improvisar versos sobre una determinada melodia i que té el seu origen en la cultura popular oral.

Per tancar l’Ara Poesia de manera festiva us proposem un tast amb una mostra de glosadors del territori i, si sou atrevits, podreu pujar a l’escenari a dir-hi la vostra glosa.

Ho roganitza: Casa de Cultura de la Diputació de Girona

Ho coordina: Cor de Carxofa, Girona Glosa i el Foment de Girona.