Conversa «Dones amb funcions tècniques en la indústria musical», amb Myriam Swanson, Alicia G. Núñez i Maite Cardó
Dj, 23 de març a Aula Magna a les 19:30 h.

En aquesta sessió encetem una discussió per desconstruir els prejudicis, el sostre de vidre i els estereotips de les cultures empresarials sexistes de la indústria musical. El qüestionament de les normes de gènere en els entorns de treball masculinitzats de les professionals que ens acompanyen ha facilitat la seva acceptació per accedir a posicions executives.

• Myriam Swanson, compositora, cantant i productora dels seus projectes: Flamingo Tours, Wild Beasts From The South, The Rhythm Treasures i Magnolia. Productora i regidora tècnica de festivals i esdeveniments culturals i corporatius (MWC) Coordinadora tècnica de l’Auditori de Barcelona.

• Alicia G. Núñez, periodista, poeta, escriptora, artista sonora, visual i d’acció i consultora d’igualtat. En el camp de l’art sonor ha investigat amb la banda VOCDAT, i treballa la paraula, la repetició i el crit.

• Maite Cardó, road management, producció i gestió a Bruixa Records S.L amb una trajectòria on ha treballat des de localitzacions, gestió de permisos, infraestructures, logística de proveïdors, so, il·luminació, backline, attrezzo i escenografia, càtering, recursos human, booking i acompanyament d'artistes.

Ho dirigeix: Àngels Bronsoms