Hora del conte «Expliquem contes sahrauis»
Dll, 30 de gener a Sala de lectura a les 17:30 h.

A càrrec dels alumnes del CFGS d’Educació infantil de l’Institut Montilivi

Els alumnes del cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil de l'institut Montilivi.enguany portaran a terme a diferents biblioteques de la ciutat de Girona una sessió de contes Sahrauis, paral·lelament al projecte Sahara de la UDG.
Els contes permetran a infants i adults imaginar, conèixer, identificar-se entre altres aspectes amb el poble del Sahara i la seva cultura. La sessió s'emmarca dins del cicle "El poble sahrauí: contes i vivències".

Ho organitza: Ho organitza: Ajuntament de Girona. Biblioteques de Girona