Conferència «"Lulú": de Frank Wedekind a Alban Berg», amb Francisco Jarauta
Dll, 20 de març a Aula Magna a les 19:30 h.

La primera década del siglo xx transcurre en una tensión intelectual que halla en la cultura del fin de siècle su matriz fundamental. Karl Kraus la había definido como un Gedanken Experiment, un experimento intelectual al que se sumarán las propuestas del Expresionismo. Lulú, inspirada en el drama de Frank Wedekind y que atraerá la atención de Alban Berg, expresa ese mundo de conflictos y tensiones de su época.

Francisco Jarauta és filòsof, editor, comissari d’exposicions i catedràtic de filosofia de la Universitat de Múrcia.

Ho coordina: Carme Pardo. Universitat de Girona

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de Girona i Casa de Cultura de la Diputació de Girona

* Inscripció gratuïta obligatòria