Conferència «El poder del joc a les aules», amb Noemí Blanch
Dj, 13 d'abril a Aula Magna a les 19:00 h.

En aquesta conferència es parlarà del poder del joc per formar i transformar. També de les diferents possibilitats que ofereix dins l’aula, i s’aclariran els conceptes de joc lliure, aprenentatge basat en jocs (ABJ), joc de cadenats (break out) o ludificació a l’aula, entre d’altres.

Noemí Blanch és llicenciada en psicologia, màster en ludoformació i màster en ludificació a l’aula i narrativa transmèdia. És experta a fer servir el joc com a estratègia i com a metodologia per desenvolupar el potencial de les persones i les organitzacions.

Comissaris: Cati Hernández i Pau Regincós (Ludus Mundi)

Activitat paral·lela a l'exposició «Els sentits del joc»

Inscripció recomanada