Presentació dels llibres «La taca» de Laia Asso Ministral i «Un pianista en un celler» de Muriel Villanueva
Dc, 29 de març a Aula A a les 19:00 h.

Conversa amb les autores Laia Asso Ministral i de Muriel Villanueva.

«La taca» de Laia Asso

A «La taca», l’escriptora Laia Asso ens ofereix una novel·la coral de dones lligades a les circumstàncies dels seus temps. Una història que transcorre entre generacions i classes socials per parlar-nos, de manera íntima i delicada, de maduresa i dol, però també de les ganes de viure i sobreviure a les adversitats. Després de la gran acollida de la seua obra de debut, Ventres de paper, Laia Asso ens toca el cor amb el llegat ocult que hereten mares i filles sense saber-ho, com la petjada en forma de flor de murtra que duen, totes, gravada a la pell.

«Un pianista en un celler» de Muriel Villanueva

«Un pianista en un celler», Muriel Villanueva ens radiografia tota una època de grans canvis a través dels ulls d’una família pagesa. Amb la capacitat de remoure consciències que la caracteritza, aquesta autora guanyadora del Premi Llibreter, la Llança de Sant Jordi, el Premi Carlemany o el Premi Just Manuel Casero, ens ofereix ara una novel·la que balla entre l’actualitat i els anys de la Guerra Civil, en què molts veïns i veïnes del Penedès es refugiaven dels bombardejos tant als vells cellers com als nous refugis antiaeris que més tard esdevindrien cellers, però també en la música que els feia volar per camins inesperats. Una gran història sobre una família humil aviat ramificada entre ascensos i desfetes, senyors i masovers, aspiracions i frustracions. I amb la terra, la vinya i el vi com el lligam intangible d’unes vides marcades pels conflictes del nostre país.

Ho organitza: Llibreria Empúries