Taller d'iniciació a la pràctica del Mindfulness
Divendres de 18:00 a 19:00h _ Inici: 27-01-2017
Casa de Cultura de Girona

TALLERS D’INICIACIÓ A LA PRÀCTICA DE MINDFULNESS (Atenció plena)

Mindfulness o Atenció Plena és una pràctica que ens permet enfocar la nostra atenció  en el moment present, de forma deliberada i sense judici . Ens connecta amb nosaltres mateixos i amb l’entorn, iens permet acceptar millor la realitat del moment, sigui plaent o no.

S’han demostrat els seus beneficis quan es  practica regularment: redueix l’estrès; permet identificar les emocions i no reaccionar-hi impulsivament; arribem a desenvolupar més estabilitat emocional; trobem més serenor i es redueix l’ansietat; adquirim més tolerància social i millora la comunicacióamb els altres;aprenem a tenir cura de nosaltres mateixos i vivim amb més joia .

És una energia que podem aprendre a generar nosaltres sols, que ens ajuda a ser més pacients i a sentir-nos més segurs i millora el benestar personal i la relació amb l’entorn.

En els Tallers, amb activitats individuals i de grup d’1 hora setmanal, els nens i nenes de 6 a 12 anys tindran l’oportunitat de:

•Aprendre a enfocar l’atenció

•Aprendre a aturar-se i fer petites pauses

•Prendre consciència del cos. Relaxar-lo i tenir-ne cura

•Aprendre a ser amables amb si mateixos i amb els altres

•Prendre contacte i identificar les emocions agradables i desagradables i acceptar-les

•Aprendre a gestionar les emocions d’una manera més sana

•Millorar l’empatia i les relacions interpersonals

•Aprendre a “deixar passar “ els pensaments. Aprendre a “aclarir-se”

•Trobar un espai de respecte perquè puguin “ser qui són”

Al final de cada taller es proposaran petites pràctiques per fer a casa cada dia.

Dies: Divendres 27 de gener, 3, 10 i 17 de febrer, 3 i 10 de març de 2017
Horari : De 6 a 7 de la tarda
Lloc: Casa de Cultura de Girona
Sessió de presentació als pares interessats: dia 13 de Gener a les 6 de la tarda
Material necessari: màrfega i manteta prima
Preu: 40€ (Socis de FANJAC 30€)
Alumnes: Min. 10 / Màx. 15

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.