Emociona't per alumnes de 1r a 3r
Dissabte de 16:30 a 18:00h _ Inici: 11-02-2017
Casa de Cultura de Girona

TALLER D’EMOCIONS ADREÇAT A NENS/ES DE PRIMER A TERCER DE PRIMÀRIA

La intel·ligència emocional fa referencia al coneixement i comprensió de les emocions pròpies i dels altres i el fet de saber conduir-les comporta una millora de la qualitat de vida, el benestar personal i l’adaptació a l’entorn. L’èxit personal depèn de la gestió de les emocions més que de la capacitat intel·lectual.

OBJECTIUS:

• Identificar i gestionar les pròpies emocions.
  • Donar eines per l’empoderament (enfortir el potencial intern) i per ajudar a créixer davant l’adversitat.
  • Vivenciar i integrar el paper de les emocions en la relació amb els altres.
  • Donar resposta a les següents preguntes
    • Com em veig?
    • Com veig als altres?
    • Com em relaciono?
    • Com em veuen a mi?
    • Com interactuo amb el món?

METODOLOGIA

Aquest taller ofereix eines per una millor comprensió i gestió de les emocions, per tal de millorar les relacions intra i inter personals. El treball és realitzarà de manera paral·lela tant amb els nens com amb els pares. Les activitats es realitzaran de forma lúdica i vivencial a través de dinàmiques de grup, contes, jocs...En funció de l’edat dels nens i del grup de pares. Participaran en l’elaboració del taller sis professionals:

• Maria Josep Extremera. Psicòleg
  • Susanna Fernando. Llicenciada en Belles Arts, Tècnic en Educació Infantil, Mestra d’Educació Secundària,
  • Mercè Feliu. Psicòleg
  • Mariluz González. Psicòleg
  • Toni Marco. Psicòleg
  • Ruben Sáez. Psicòleg

NOTES IMPORTANTS

• És obligatòria l'assisténcia al curs d'un adult que acompanyi al nen i que també rebrà formació al grup de pares i mares.
  • En cas que el seu fill no entri en els grups previstos per edat o curs, enviï un correu a secretaria@casadecultura.cat i analitzarem el seu cas en concret.
  • Un cop realitzada la inscripció caldrà enviar a secretaria@casadecultura.cat les següents dades:
    • Edat
    • Intol·leràncies alimentàries
    • Curs actual
    • Autorització per a enregistrament o fotografia

DIES: Dissabte 11 i 25 de febrer, 11 i 25 de març i 1 d'abril
HORARI: De 16:30 A 18:00h
ALUMNES: Min. 14 / Màx. 16
CURS/EDAT: 1r a 3r
PREU: 95€ (Socis FANJAC 80€)

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.