Últimes fronteres: la ciència del segle XXI
Dj a les 19.30 _ Inici: 09-05-2019
Casa de Cultura de Girona

En aquest cicle explorarem algunes de les qüestions primordials del coneixement científic actual. Veurem la influència de l’alimentació en el desenvolupament de l’home, si existeix una dieta ideal i si aquesta és universal, entre altres qüestions. Escoltarem experiències al voltant de ciència i educació, especialment projectes nacionals i europeus per a joves amb vocacions científiques. Finalment, coneixerem algunes de les preguntes que es formulen des de l’observatori espacial Gaia de l’Agència Espacial Europea (ESA) en relació amb les galàxies i veurem quina resposta es dona, per exemple, a l’origen de la Via Làctia.

INICI: 9 de maig de 2019

HORARI: dijous a les 19.30 h

DURADA: 3 sessions

ORGANITZACIÓ: Casa de Cultura de Girona i Càtedra Lluís A. Santaló d'Aplicacions de la Matemàtica

INSCRIPCIÓ: gratuïta (aquí)

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.