Anglès conversa preintermig (Grup Mitjà)
Dimarts i dijous de 17:00 a 18:30h _ Inici: 01-10-2019
Casa de Cultura de Girona

ANGLÈS CONVERSA

Parlar anglès amb fluïdesa és ara més fàcil que mai!!! Aquets cursos van dirigits a totes aquelles persones que vulguin aprendre l'anglès per al seu ús personal en situacions quotidianes en el estranger, des de saber desenvolupar-se en aeroports, hotels, restaurants, metro o autobús fins a mantenir una conversa en el pub. Per tant, la finalitat principal serà millorar la comunicació i interacció oral. Es tractarà de cursos que permetran avançar a un ritme menys intens i amb una estructura menys rígida que els cursos generals encara que s'incidirà en la gramàtica per poder desenvolupar les estructures orals.

Professor: Rosa / Peter / Debra

Llibres: Se us comunicarà per correu electrònic o el primer dia de classe

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.