TALLER AMB PLANTES CRASSES, DECOREM UNA CAIXA DE FUSTA
dilluns 16 de març de 18.00 a 20.00 h _ Inici: 16-03-2020
Casa de Cultura de Riudellots

TALLER AMB PLANTES CRASSES, DECOREM UNA CAIXA DE FUSTA

Taller amb plantes crasses durant el qual decorarem una caixa de fusta. Un cop acabat el taller, els participants es podran endur el seu treball.

Dia i hora: el dilluns 16 de març de 18.00 a 20.00 h
Lloc: a la Casa de Cultura de Riudellots de la Selva
Inscripcions: a la Casa de Cultura de Riudellots del 8 de gener al 5 de març.
Places limitades

Preu: 33€ el talleer

Confirmar i fer pagament de la inscripció personalment a la CASA DE CULTURA DE RIUDELLOTS / TEL. 972 47 86 75 C/ Major, 19. Riudellots de la Selva /casa.cultura@riudellots.cat
HORARI D'ATENCIÓ: Matí, de dilluns a dijous: de 10.00 a 13.00 h Tarda, de dilluns a divendres: de 16.30 a 20.00 h

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.