Kbarret, amb Filagarsa, de Molins de Rei
Ds, 02 de setembre a Pati a les 22:00 h.
Dg, 03 de setembre a Diversos espais a les 08:00 h.

SINOPSI
Kbarret és un local de varietats on un elenc de sis artistes donen vida a una infinitat de personatges. Encapçalats per Madame Kiss, la propietària del local, trobarem Eros, el mestre de cerimònies, la glamurosa Rubí, la seductora Gata Maula, l'humor de Sinatra i la nova estrella, la Trepa. Junts formen una gran família, i, com passa en la majoria de famílies, trobarem friccions, gelosies i enveges. L'èxit i la fama són un tresor preuat de llums de neó, que sovint ens enceguen i no ens deixen veure l'abisme que hi ha darrere del fracàs. Molt pocs estan preparats per assumir-ho.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP
La companyia Filagarsa va néixer el 1988 com una iniciativa pedagògica. La màgia del teatre i la passió d'un grup d'alumnes va fer que s'agrupessin, un cop finalitzats els seus estudis, per formar un grup de teatre amateur. Procedents de diverses localitats i amb l'objectiu de gaudir del teatre, van iniciar un llarg camí que avui dia segueix viu. Pel camí han representat
comèdies, clàssics, drames, cabarets, monòlegs i musicals. Aquest últim gènere és el que, per dir-ho d'una manera entenedora, ha proporcionat més èxits al grup i el que li ha permès actuar en moltes poblacions catalanes. Des de l'any 2000, el grup de teatre Filagarsa s'ha bolcat de ple en la realització de muntatges musicals, els quals han tingut una gran acceptació per part del públic de tot Catalunya.

Durada: 95 min

Gènere: teatre musical