Anomia, amb Teatro Kumen, de Langreo (Astúries)
Dc, 30 d'agost a Auditori Viader a les 00:00 h.

SINOPSI
L'any 2007, pocs mesos abans de les eleccions municipals, una regidora d'Urbanisme d'una capital de províncies es nega contra vent i marea a ser eliminada de les llistes electorals. Una nit, al soterrani d'un palauet públic on se celebra un acte institucional, és pressionada, sotmesa a xantatge i assetjada perquè es retiri sense muntar escàndols. Ella s'hi nega; hi ha massa diners en joc, negocis per rematar. En temps real assistim a l'asfixiant duel entre l'aparell del partit i la regidora, que no es dona per vençuda.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP
Teatro Kumen va néixer a la tardor de l'any 1982 a la Nueva (valle del Samuño) i va estrenar el primer espectacle a la primavera de l'any 1983 a Illas (Avilés). L'any 2013 va fer trenta anys sobre els escenaris. Afronta aquesta nova etapa amb il·lusió, però també amb incertesa, i aposta per assentar noves idees que permetin desenvolupar una infraestructura permanent de
creació. D'aquest nou plantejament va néixer el Centro de Creación Escénica Carlos Álvarez-Nóvoa, al consell de Langreo, sota la supervisió i el lideratge de Teatro Kumen. Projectes escènics com Casanova, memoria de un libertino, adaptació de Teatro Kumen, o El convidáu real, d'Iris Díaz Trancho, els permetran ser, si és possible, encara més presents als escenaris
asturians i espanyols.