Álvaro Mur. 64è Concurs Internacional de Música Maria Canals
Dv, 16 de març a Auditori Viader a les 20:00 h.

Álvaro Mur va néixer a Ceuta l’any 1993. Va començar els estudis de música a la seva ciutat natal i els va contínuar al Conservatori Superior de música Manuel Castillo de Sevilla i els va culminar al Conservatori Liceu de Barcelona, passant una temporada a Siena i Viena.
El seu treball ha estat reconegut en nombroses ocasions i des de ben petit a actuat a escenaris d’arreu de l’Estat Espanyol i a l’estranger.

La premsa i els experts han catalogat les seves interpretacions d’estar carregades d’energia i emoció, destacant la seva tècnica, patent en extensos programes virtuosos i el seu control i paleta de colors en el el so.

LUDWIG van BEETHOVEN (1770-1827)
Sonata n. 32 en do menor, op. 111 (1820-1822)
I Maestoso
Allegro con brio ed appasionato
II Arietta
Aldagio molto semplice e cantabile

JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750)
Preludi i fuga n. 4 en do sostingut menor
(II llibre), BWV, 873

CÉSAR FRANCK (1822-1890)
Preludi, Coral i fuga

______________________________________________________

La Casa de Cultura acull per sisena vegda un dels concerts d'un dels participants del 64è Concurs Internacional de Música Maria Canals, degà dels concursos musicals a l'Estat espanyol. En el concurs hi participen joves talents del piano d'entre 18 i 30 anys procedents de tot el món.

Fundat el 1954 per la pianista i pedagoga Maria Canals i Cendrós, és el degà dels concursos musicals d'Espanya i un dels membres més antics de la Federació Mundial de Concursos de Música.

ENTRADA LLIURE (aforament limitat)

Organitza: Concurs Maria Canals
Col·labora: Reial Estament de Girona i Casa de Cultura