Presentació del conte "Lluito per tu"
Dm, 12 de desembre a Aula A a les 19:00 h.

La Laura lluita per l'Àlex... i sempre ho farà, perquè des del dia que va néixer va sentir la necessitat de protegir-lo, com ens pot arribar a protegir un àngel, com ens pot acaronar el nostre os de peluix preferit.

A la presentació hi participaran: Mireia Augé, Montse Pla i Laura Reyna, autores del llibre; i l'il·lustrador, Subi. Lluito per tu (Editorial Mediterrània) s'ha fet amb el suport de l'Associació Lluito per tu, Diputació de Girona i Rehagirona S.L.U.

Intervindran: les autores del conte i el doctor Jordi Catalàn

L'associació Lluito per tu treballa per  a nens i nenes que tenen paràlisi cerebral o qualsevol afectació motriu, com també per donar suport i acompanyament a totes les famílies.

Organitza: Associació Lluito per tu

Col·labora: El taller de lectura, Editorial Mediterrània i Instituto Médico del Desarrollo Infantil