Presentació documental "A la caça", de Pere Solés i David Gimbernat
Dm, 27 de febrer a Aula Magna a les 20:00 h.

El documental segueix el dia a dia d'un grup de caçadors de senglars de la remota Vall del Llémena i treu a la llum un conflicte patent però desconegut per molta gent. El senglar i la seva problemàtica ens serveix de vehicle per donar a conèixer l’enfrontament entre dues visions de la natura: la dels caçadors i la gent que viu al i del bosc i la de la gent de ciutat que, amb una visió més romàntica, l’utilitza només com a zona d’esbarjo els caps de setmana.

A la caça és el tercer documental que estrenen a TV3 Pere Solés i David
Gimbernat després “D’intimitats germans Roca” i “Feliç mil aniversari” emesos al programa Sense Ficció. Ambdos directors han dirigit múltiples documentals i
curtmetratges i el llarg de ficció “Darrere la porta” i són socis, junt amb Pau
Marquès, de la productora gironina DDM Visual, responsable de títols com “El
perdut”, de Christophe Farnarier o “L’artèria invisible”, de Pere Vilà, entre molts
altres.

Presenta: Gerard Bagué, periodista del diari ARA

Intervindran: Jordi Ambrós, Cap de Produccions Documentals de TV3, els directors i alguns protagonistes.

ORGANTIZA: DDM VISUAL S.L.