Taller de maquillatge 'De poetes, cançonetes'
Dg, 18 de març a Espai lúdic a les 17:00 h.

Abans que comenci el concert De poetes, cançonetes  ens pintarem la cara amb il·lustracions que després podrem veure durant l’espectacle. Un cop pintats podrem gaudir de l’espectacle!

ATENCIÓ FAMÍLIES!

Puc participar al taller i veure l'espectacle?
. La participació al taller, inclou també l'entrada a l'espectacle. Les portes s'obriran 10 minuts abans.

I si només vull venir a veure l'espectacle?
Podreu adquirir l'entrada a l'Auditori, un cop els participants al taller hagin entrat. L'accés serà per ordre d'arribada fins que s'hagi esgotat l'aforament.

Activitat gratuïta