Conferència "L'oceà mundial: formació, evolució i dinàmica geològica", amb Thierry Juteau
Dj, 22 de març a Aula Magna a les 19:30 h.

Cicle de Conferències "La Ciència a prop nostre"

En aquesta xerrada es parlarà de l'estructura actual de l’oceà mundial i la seva dinàmica en el context de la tectònica de plaques. L’activitat volcànica i hidrotermal de les dorsals oceàniques. El procés inicial de formació de l’oceà mundial, com es va mantenir i com va evolucionar en el temps geològic.

A càrrec de Thierry Juteau, professor emèrit de la Universitat de Brest (França) i premi “Investigación 2017 de la Sociedad Geográfica Española”.

ORGANITZA: Àrea d'Estudis de Ciències de la Universitat de Girona