Exposició "Arbres d'anomenada de les comarques de Girona i de les veïnes" i "La cambra dels símbols"
Fundació Fita a les 16:00 els dies 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 11, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21, 22 de juny

• Gabriel - Ignasi Esteve

"La cambra dels símbols. Gabriel - Ignasi Esteve". Diàlegs 1

Escultura i pintura

Diàleg que atansa i tensa els treballs plàstics de dos artistes que es troben atzarosament. Entre els reflexes còsmics de l'escultura i la materialitat sensual del color apareix el símbol, la forma que significa la conversa reflexiva entre els dos mons creatius.

• Ernest Costa i Savoia

ARBRES D’ANOMENADA de les comarques de Girona i de les veïnes

Fotografia

Els humans acostumem a estimar els arbres. A venerar-los, fins i tot. Viuen anys i panys, n’obtenim beneficis, posen molta fusta, enfondeixen arrels i apunten al cel. Als que tenen significacions especials els diem arbres d’anomenada.

HORARIS:

Divendres 1 de juny de 17 a 20h. Dissabte 2 de juny i diumenge 3 de juny  d’11 a 14h i de 16 a 20h.

L’horari de visita per a la resta de dies fora d’inund’Art és de dilluns a divendres de 16 a 20h.