Créixer o progressar? A la recerca de nous consensos, amb Santi Vila
Dc, 21 de novembre a Aula Magna a les 19:30 h.

Superada una de les pitjors recessions econòmiques de la nostra història recent, les societats avançades tenen el repte de reprendre el seu creixement en un món globalitzat, altament tecnificat i amb importants tensions socials, polítiques i ambientals. I més important encara, d’aconseguir posar aquest creixement al servei del progrés per al major nombre de ciutadans.

Santi Vila és doctor en Història Contemporània i polític. Ha estat alcalde de Figueres, diputat al Parlament de Catalunya, conseller de Territori i Sostenibilitat, de Cultura i d’Empresa i Coneixement. En el camp de l’ensenyament ha estat professor d’Història a la Universitat de Girona i director de diversos camps de treball d’arqueologia. Actualment és director general d’Aigües de Banyoles.

INSCRIPCIONS aquí

Les inscripcions no són obligatòries tret dels casos específicament indicats, tot i això són molt recomenables ja que asseguren la plaça i ens permeten avisar-nos en cas de qualsevol incidència.