Una economia per a un món sostenible, amb Antón Costas
Dc, 28 de novembre a Aula Magna a les 19:30 h.

És el progrés econòmic mundial la causa del canvi climàtic i, en un sentit més ampli, del canvi global que estan experimentant les nostres societats? Si fos així, és possible reconciliar el creixement econòmic amb la sostenibilitat mediambiental? Quines són les mesures  que s’estan provant? Quines respostes ofereix l’economia política de canvi global? En aquesta conferència seran abordades aquestes i altres qüestions relacionades amb una economia per a un món sostenible.

Antón Costas és enginyer tècnic industrial, doctor en Economia per la Universitat de Barcelona. Ha sigut professor de Política Econòmica de la UB i des de 2005 és catedràtic de política econòmica  a la mateixa universitat.  Actualment és president de la seva fundació i conseller de diverses empreses. Ha publicat una quinzena de llibres, entre els quals destaquen La crisis de 2008, De l’economia a la política i més enllà o El final del desconcert (2017). És columnista a El País, La Vanguardia i el Periódico de Catalunya, i col·labora habitualment en altres mitjans de comunicació.

INSCRIPCIONS aquí

Les inscripcions no són obligatòries tret dels casos específicament indicats, tot i això són molt recomenables ja que asseguren la plaça i ens permeten avisar-nos en cas de qualsevol incidència.